ponedjeljak, 19. veljače 2018.

Urban Decay Naked Heat paleta

Otkako sam prvi put vidjela ovu paletu, znala sam da će biti moja. Naked 2 paletu kupila sam još prije nekoliko godina i prezadovoljna sam od prvog dana, stoga nisam imala ništa manja očekivanja za Naked Heat paletu. Naručila sam ju s Feelunique stranice, a redovna joj je cijena oko 48 eura (350 kn). 350 kn za jednu paletu s 12 sjenila? Isplati li se? Saznajte u nastavku.




Paleta je zapakirana u kartonsku kutiju koja je sama vrlo kvalitetna, zlaćani natpis i sam dizajn odskaču od paleta prosječne cijene. Sama paleta izrađena je od kvalitetna materijala i teža je od većine plastičnih paleta čak i većeg formata. Ima ogledalo i dvostrani kist.



Kist je dobar za blendanje sjenila, a dlaka je vrlo nježna i čvrsta. 

Paleta se sastoji od 12 nijansi od kojih su pet sjajne, a sedam mat te svaka nijansa ima svoje ime.



Ounce - svijetla nijansa sa sjajnim česticama, ali najslabija karika cijele palete i jedina nijansa koja nije savršene pigmentacije kao ostale nijanse. Može se upotrebljavati za unutarnji kut oka ili ispod obrve.

Chaser - mat nijansa koju možete nanijeti kao bazu.

Sauced - mat nijansa vrlo dobre pigmentacije.

Low Blow - mat nijansa izvrsne pigmentacije.

Lumbre - shimmerasta ružičasta nijansa koja je pigmentirana kao da ste kupili pigment u bočici!

He Devil - mat nijansa, ujedno i ona koju najčešće upotrebljavam jer ju nemam ni u jednoj drugoj paleti.

Dirty Talk - još jedna shimmerasta nijansa vrhunske pigmentacije.

Ounce - He Devil



Scorched - fantastična pigmentacija, još jedna shimmerasta nijansa,

Cayenne - uz He Devil, moja omiljena mat nijansa u ovoj paleti.

En Fuego - mat nijansa za sve ljubitelje ljubičastih tonova.

Ashes - mat nijansa vrlo dobre pigmentacije, ali se mrvicu teže nanosi od ostalih nijansi.

Ember - predivna shimmerasta nijansa izvrsne pigmentacije.

Dirty Talk - Ember

Sva su sjenila doista postojana od jutra do mraka i oduševljena sam pigmentacijom svih nijansi (osim Ounce koja bi mogla biti malo bolja), a osobito nijansi sa shimmerom.


Sjenila se dobro blendaju, ne truse se i potrebno je vrlo, vrlo malo da biste dobili što želite. 

Mislim da je odgovor na početno pitanje više nego jasan - da, ovu se paletu definitivno isplati kupiti! Voljela bih da ima još crna nijansa u ovoj paleti jer onda biste imali sve što trebate u jednoj paleti, ali i dalje mislim da je doista posebna i da ima ono nešto. Svakako ovo neće biti moja zadnja Urban Decay paleta i definitivno mi treba i Naked 3!  


Od 23. veljače bit će dostupna i u Hrvatskoj u Mulleru na Trgu bana Josipa Jelačića, a načula sam da će cijena biti 390 kn. 


Sviđa li vam se? 


4 komentara :

Hvala na komentaru! :)