petak, 24. studenoga 2017.

Što sam dobila od dm-a? Mjesec prirodne kozmetike

Kad sam došla kući, dočekao me ogroman paket koji nisam očekivala da će doći i moram vam priznati da sam se šokirala kad sam ga otvorila i vidjela što se sve unutra našlo! Predivne vrećice s mašnicama i pažljivo zapakirane kutijice oborile bi s nogu i muškarce, a ne jednu beauty blogericu. Ako vas zanima što sam sve dobila i kakve vas pogodnosti očekuju u dm-u do kraja mjeseca, nastavite čitati.


U paketu su se našli brojni proizvodi, ali zajedničko im je da je sve prirodna kozmetika. Nikel, Ulola, Mala od lavande i Cigale BIO samo su neki od proizvoda koje možete kupiti u dm-u tijekom studenog po sniženoj cijeni od 20 % uz zamjenu za 50 active beauty bodova. Isto tako, pri kupnji iznad određenog iznosa (mislim da je 100 kn) možete dobiti i torbu na poklon. 

Ovo je članak više slikovne prirode jer nisam još isprobala ove proizvode, ali vam želim pokazati što sam sve dobila, a možda i vi otkrijete neki novi proizvod koji bi vam baš mogao odgovarati. Nažalost, ne znam koje su cijene, stoga ćete to trebati provjeriti ako vas zanima.

Nikel 



Nikel Bogata krema s cvijetom pasiflore i Blagi piling s maslinom te nekoliko testera. Moja mama prva mi je asocijacija na Nikel jer ona redovno kupuje njihove proizvode. Jedva čekam isprobati ovaj piling jer baš mi takav proizvod nedostaje u mojoj kozmetičkoj torbici.

ULOLA


Stigli su mi i neki Ulola proizvodi, a najviše se veselim isprobavanju sapuna za problematičnu kožu  koji sadrži glinu i čajevac. Prirodni balzam poslije brijanja dobit će dečko, a s kremom za stopala i Facelift serumom još moram odlučiti što ću. 

Mala od lavande


Zahvaljujući Tester boxu, isprobala sam brojne proizvode Mala od lavande, a od dm-a sam dobila ogroman paket u kojem se našlo čak sedam njihovih proizvoda: Višenamjenski balzam, Karite maslac,Ulje za tuširanje, Losion za tijelo, Serum smilje, Pasta za zube i Prirodni dezodorans.



Prirodni dezodorans već sam isprobala prije, ali zbog nepraktičnosti ipak ću se držati nekih tradicionalnih pakiranja. Karite maslac najviše me zanima i planiram ga prvog isprobati!

Cigale BIO

Riječ je o novom brendu koji je odnedavno dostupan u dm-u, a svi njihovi proizvodi imaju 99,8 % sastojaka prirodnog podrijetla što je, morate se složiti, hvale vrijedno!

Dobila sam sapun s narančom za tuširanje i gel/sapun za tuširanje. 


I na kraju još možete vidjeti kako izgleda torba u kojoj su svi ti proizvodi stigli.



Hvala dm-u na ovom PREDIVNOM paketu i veselim se isprobavanju! 

Što biste vi željeli isprobati? Vaš će glas pomoći u odabiru poklona za darivanje!


Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)