nedjelja, 17. rujna 2017.

Banggood Wish List

U ovom članku predstavit ću vam još jednu kinesku stranicu sličnu eBay stranici, a zove se Banggood. Premda imaju više od milijun Facebook pratitelja, nisam za njih prije čula. Ponudili su mi suradnju i prvotno sam ih odbila, ali na kraju su mi dali viši ponudu pa sam ipak prihvatila. Iskreno ću vam napisati što mislim o njihovoj ponudi te ću podijeliti s vama neke stvari iz njihove ponude koje bih željela.



Na njihovoj stranici možete pronaći doista svašta, od mobitela, laptopa i ostale tehnologije do odjeće i kozmetike. Kad sam krenula pregledavati njihovu ponudu, prvo sam otišla na odjeću i torbice i bila sam vrlo razočarana. Većinom mi se ništa nije svidjelo, ali sam nastavila istraživati i na kraju sam pronašla neke baš super stvari! 



1. Crvena torbica od umjetne kože - link




Ova mi torbica izgleda vrlo kvalitetno i ima lijepu podstavu iznutra, a nemam nijednu crvenu torbicu, stoga mislim da je vrijeme da ju nabavim. 

2. Rukavice od umjetne kože s mašnom - link


Dostupne su u više boja, ali meni je ova tamnoljubičasta nekako najljepša. Prema još ima vremena do zime, nikad nije prerano za pripreme.

3. Torbica - link


Zanimljiv mi je oblik ove torbice i boja je predivna!

4. Čistač za mitesere - link


Zanima me bi li mi ova spravica pomogla protiv mitesera, a ako kliknete na link iznad i spustite se malo niže, možete pronaći video u kojem je pokazano kako djeluje. 

Sviđa li vam se nešto od ovoga? 


Broj komentara: 5 :

  1. Cula sam za tu stranicu,ali nisam jos nista naručila.
    Samo eBay 😁

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam i ja dosad, ali pronašla sam neke stvari koje nisam na eBayu :D

      Izbriši
  2. Crvena torbica je prelepa, a ova spravica me bas zanima da li radi 😍

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)