subota, 19. kolovoza 2017.

Ruževe kronike: Na more s dečkom ili frendicama?

 Mi žene čudna smo bića. Ili sam samo ja čudna pa mislim da su i ostale čudne. Kako god bilo, držat ćemo se prve teze. Kad imamo savršenu vezu i muškarca koji bi za nas skinuo zvijezde s neba, dosadno nam je i potajno želimo neko uzbuđenje u životu jer kad sjedite na kavi s frendicama, nemate im što pričati pa se zapitate je li normalno da živite tako monotonim životom već u dvadesetima. 



-         Ma, kod nas sve po starom. Ne znam jedino što da mu kupim za petu godišnjicu. Majicu, parfem,      USB stik, knjigu, miš, to je sve već dobio. Imaš kakvu ideju?

-     Hmm, ne znam, možda da ga nekako iznenadiš? Kupi nešto sebi, ako znaš na što mislim. Znači,    moram ti ispričati što se sinoć dogodilo. Pokupio me oko 2…

I idućih pola sata vaša prijateljica uzbuđeno priča o svojim avanturama, a vi samo kimate glavom i povremeno se nasmijete. Ni ne znate više što je uzbuđenje, vidjeti dragog golog postalo je uzbudljivo kao gledati reprize Bibinog svijeta.

I što onda kad dođe ljeto?

Vaše slobodne prijateljice odlaze zajedno na more, svaku večer upoznaju drugu ekipu šarmantnih stranaca i zamjenjuju dan za noć. More ne vide, osim kad idu pred jutro „prošetati“ s jednim od tih stranaca pa slučajno završe na plaži. Vraćaju se kući pune dojmova o ludostima i provodima, a kad vas pitaju kako vam je bilo, spretno odgovarate kako ste baš uživali u obilascima, vidjeli ste Dioklecijanovu palaču, kušali ste najfinije vino i sunčali ste se dok je on u kafiću pio pivo i čitao novine. Naravno, nećete im reći da ste išli spavati u deset jer znate da su one tek tada izašle van. Ali i vi ste bile vrckaste, isprobale ste novi shooter - Blow Job! Istina, samo jednom jer ste sve ostale večeri zaspale u, psst, deset. 


Zavidite im što se zabavljaju, ali one nemaju ono što vi imate i koliko god tvrdile suprotno, radije bi išle spavati u deset s jednim pravim nego svaku noć biti s krivim.

Ako ste pametne, onda vjerujete u to. Ako niste, nađete si zabavu i upropastite vezu. I iduće ljeto idete s prijateljicama na more. Nezaboravno more i nezaboravno ljeto o kojem ćete pričati dok ste žive.

Ovo sam ljeto išla s prijateljicama na more prvi put nakon tri godine i bilo nam je savršeno. Izgorjele smo prvi dan, napile se drugi, potrošile skoro sve treći, ali bilo je deset puta zabavnije od ljetovanja s bivšim dečkom. U nekim trenutcima gledala bih parove na plaži i bila bih zavidna, ali sjetila bih se samo da sam prošle godine ja bila na njihovu mjestu i zavidjela sam curama koje su bile sa svojim prijateljicama. Stalno su se smijale, a parovi izgledaju nekako umorno, dosadno.

Međutim, postoji i treća opcija, a to je da imate dečka kod kuće, a na more idete s prijateljicama, a on s prijateljima. Imala sam (ne)sreću isprobati to ove godine. Savršeno je dok se vi zabavljate, ali problem nastane kad se vi vratite u stvarnost, a on ode na more sa svojom ekipom u kojoj nitko osim njega nema curu. A i onaj jedan što ima, kao da ni nema. Ako ste mislili da je stresno kada ne možete pronaći mobitel u torbici čak i nakon što ste polovicu stvari izvadili, onda morate isprobati ovo. 

I sada kad je ljeto gotovo i nema mora do iduće godine, što bih vam savjetovala? Savjetovala bih vam da živite u skladu sa svojim godinama. Ako imate 19, 20 godina, trebate ići na more s društvom jer to kasnije vjerojatno nećete moći. Lijepo je što ste vi u vezi od svoje 15., ali ako sada nećete ludovati, kada ćete? 


Javit ću vam nagodinu s kim sam otišla, a dotad – volite se, prošlo je ljeto, možete se smiriti! :D


Broj komentara: 13 :

  1. Zanimljiv clanak, slozila bih se. Kod mene je opet mix svega toga, na more s dugogodisnjim deckom koji mi je bolji prijatelj od svih koje sam imala..a glupiramo se i kreveljimo kao nenormalni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bitno je da si ti zadovoljna. :D Bila sam i ja u dugogodišnjoj vezi, ali eto, vremena se mijenjaju, hahah. :D

      Izbriši
  2. Odlično! Nastavi pisati ovakve postove ��������

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam isla prije mjesec dana s muzem, a sad idem s curama ��. Uvijek pokušamo smisliti nešto da meni bude dobro ����.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mozda je bitno naci decka s kojim se mozes i zabavljati! :D Mi smo u vezi jako puno godina, u 30ima smo (akhm a lady never tells hahah), idemo van po festivalima do zore, pijemo i plesemo, a jednako tako mozemo i na finu veceru gdje se pravimo vrlo odrasli :D Balans i dobar partner ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo si stvarno lijepo napisala 😂👍!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hm.. možda onda momak nije onaj pravi ako ovako razmišljaš i dosadno ti je s njim :D Meni je sto puta bolje sada u ozbiljnoj vezi, imam mir, sigurnost, osobu koja mi je i prijatelj i momak i osoba s kojom se mogu zabaviti, ali i pričati o problemima, u jednom, nego godinama prije dok sam bila solo i gubila vrijeme s kvazi prijama i prijkanima i raznim osobama na koje možeš računati samo svakog 17.og u mjesecu. Al opet to sve ovisi i o tome tko šta traži i šta mu je bitno i potrebno u kojoj fazi života..

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja radije volim otići sa momkom na neko putovanje nego sa prijateljicama. Volimo obilaziti ista mjesta, interesuju nas iste stvari, zatim se uvratimo u neku trgovinu sa makeupom i satima sa njim biram ruž. Sa njim se osjećam spokojno i voljeno. Izlazim i sa prijateljicama jednako kao sa momkom i putujem sa njima. Također i moj momak ide gdje poželi i s kime želi i bez bespotrebnog javljanja, meni, po cijeli dan. Imamo vezu punu razumjevanja. Mislim da je samo do onoga što tebe zadovoljava u pojedinoj fazi života, kao što je napisala djevojka iznad mene.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)