nedjelja, 27. kolovoza 2017.

Favoriti ljeta 2017.

Ljeto 2017. bilo je zanimljivo, uzbudljivo i ispunilo je moja očekivanja. Isprobala sam i brojne kozmetičke novitete, a od nekih se proizvoda nisam odvajala ni na moru, stoga sam odlučila pokazati vam koji su to moji ljetni favoriti i ukratko vam reći nešto o njima.


PREPARATIVA

Njega tijela


  • Alaia Paris gel za tuširanje - najmirisniji gel za tuširanje koji sam ikada imala i nakon kojega uopće nije potreban parfem. Miris se zadržava na tijelu nekoliko sati i dobila sam bar desetak upita koji to parfem imam, a samo sam se tuširala ovim gelom. Međutim, cijena mu je 305 kn i vjerojatno će ga mnogi zbog toga zaobići, ali ukoliko vas ipak zanima, možete ga pronaći ovdje 
  • Afrodita Sun Care jogurt za tijelo - predivna tekstura i miris osvojili su me na prvu i zato je to jedan od mojih omiljenih ljetnih proizvoda koji sam upotrebljavala nakon sunčanja
  • Biovitalis Zlatna krema za očuvanje preplanulosti - sama činjenica da sam ju potrošila nakon mjesec dana, potvrđuje koliko mi se ova krema svidjela
  • Vichy Capital Soleil After sun SOS balzam za tijelo - ako izgorite na suncu, ovaj će vam proizvod ublažiti opekline
  • Dirty Works Buttery Salt Scrub - odličan piling za tijelo koji upotrebljavam jednom do dva puta tjedno kako bi mi koža bila nježna
  • Olival Natural Zeleni čaj deo krema - prirodni proizvod protiv znojenja koji sam upotrebljavala cijelo ljeto
  • Olival Čarobno zlatno ulje - mislim da nisam nijednom izašla navečer van bez da sam ga prethodno nanijela bar na noge. Čista ljubav. 
  • Biofarm Neven mast - ova mi je mast pomagala u zacjeljivanju žuljeva koje sam dobila od neudobne obuće i ubrzala je taj proces
  • Balea gel za brijanje s aloe verom i uljem avokada - iznenađujuće dobra pjena nakon koje koža ostaje stvarno glatka! Čak su pali i komplimenti da imam glatke noge. :)
Njega lica


  • Avene TriAcneal Expert emulzija - koliko mi je koža bila dobra dok sam se izlagala suncu, toliko sada nije kad sam se vratila s mora. Na svu sreću, nakon dva tjedna svakodnevnog korištenja ove emulzije, koža je opet pod kontrolom
  • Kiehl's Midnight Recovery koncentrat - maleno blago u bočici o kojem sam već pisala ovdje.
  • Kiehl's Calendula Herbal-Extract toner - premda imam putno pakiranje, volim ovaj proizvod i isto ga nanosim svaki dan
  • Douglas Aqua Focus Intensive serum - izvrstan proizvod i izvrsna baza za puder, a upotrebljavala sam ga u zadnjem videu pa možete saznati više o njemu ovdje
  • L'Oreal Pure Clay Glow maska - ako imate problematičnu kožu, ova bi vam se maska mogla svidjeti
  • Garnier micelarna otopina 125 ml - iako mi je dvofazna najdraža, ovo pakiranje vrlo je praktično i bilo mi je dovoljno za tri tjedna na moru

Njega kose


  • Avon Dry Ends serum - ako imate oštećene vrhove i želite vratiti sjaj svojoj kosi, onda je ovo proizvod za vas. Ja sam ga počela upotrebljavati još u srednjoj školi i još uvijek mu se rado vraćam
  • Garnier Fructis SOS Repair maska - ovo je novi Garnier proizvod za obnovu oštećene kose, a mene je osvojio već nakon prvog korištenja
  • Nivea Hairmilk regenerator - otkako je izašao na tržište, otada nisam upotrebljavala nijedan drugi regenerator
DEKORATIVA


  • Maybelline Fit me! Matte + Poreless tekući puder 130 - moja ljetna nijansa i puder koji nanosim svaki dan
  • theBalm Mary-Lou Manizer - najdraži highlighter predivna zlatna sjaja koji je teško nadmašiti
  • theBalm Meet Matt(e) Hughes Adoring tekući ruž - najdraža bordo nijansa
  • theBalm Overshadow the sexpots, work is overrated - savršeno sjenilo u prahu, doista posebna nijansa, a možete ju vidjeti na fotografiji ispod

  • NYX Soft Matte Lip Cream Zurich - kada sam u nude ozračju, onda posegnem najčešće za njim
  • MAC Coral Bliss ruž - breskvasta nijansa koju volim kad ne želim previše naglasiti usne
  • Avon Luxe Incredible ruž za usne - sadrži hijaluron i, pretpostavljam, mentol jer hladi usne, a daje visok sjaj
  • Avon Gel Shine lakovi za nokte - imam više nijansi i svi su mi odlični 
  • Catrice Iconails 05 lak za nokte - crveni lak koji traje tjedan dana na noktima
  • Catrice LE ProvoCATRICE 03 - nedavno sam ga recenzirala pa možete pronaći recenziju ovdje


Dijelimo li neke iste favorite?


2 komentara :

  1. Super proizvodi.
    Neke sam isprobala i super su.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dijelimo neke favorite ali od svih zajednickih ja sam ovo ljeto najvise voljela Olival carobno zlatno ulje. Apsolutno predivno izgleda na preplanuloj kozi i obozavam ga.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)