petak, 30. lipnja 2017.

Veliki new in: lipanj

U posljednjih mjesec dana kod mene se našao uistinu ogroman broj noviteta i razmišljala sam o snimanju videa, ali ipak sam vam odlučila na ovaj način pokazati što se sve kod mene našlo. Neću navoditi sve detaljno, ali ako vas nešto zanima, slobodno me pitajte.



Od Avona sam dobila doista mnooogo proizvoda, a neke već testiram i pripremam recenzije. Luxe puder upotrebljavam svakodnevno kako bih vam mogla napisati što bolju recenziju, a serum za kosu podsjeća me na srednju školu jer je to tada bio najpopularniji Avon proizvod u mom društvu.


Dobila sam i Avon organizator u koji mogu ići maramice, blazinice i štapići za uši, tako da sad sve stoji složeno i praktično je za uporabu.



Došlo mi je i dosta noviteta s Enjoyours stranice, a oduševljena sam ovim čistačem za lice koji košta pet dolara. S desne strane bloga imate i kod za popust ukoliko vas zanima. Stigli su mi i L'Oreal Pure Clay maska i gel za umivanje, a kupila sam i neke umjetne trepavice i hvaljeno Duo ljepilo (Aura mi je i dalje bolje - nakon što sam isprobala). Kupila sam i ovu NYX Jumbo olovku za oči koja je plave boje, ali zapravo ostavlja ljubičasti trag što me malo razočaralo.


Na testiranje su mi došli i theBalm noviteti, a svi znate koliko volim tu marku. Ako još niste pogledali video s preporukama, onda kliknite ovdje.


Stigao mi je ogroman Afrodita paket s brojnim proizvodima za sunčanje. Marmelada u spreju i krema za lice trenutno su mi favoriti, ali moram još sve isprobati. :)


Kada sam bila na snimanju u suradnji s Avonom i Fashion.hr TV-om, dobila sam set Noelle kistova i silikonsku spužvicu za nanošenje pudera. Jeste li za video dvoboj?


Dobila sam i Dirty Works piling za tijelo koji mi uljepšava svako tuširanje! Sviđaju mi se miris i tekstura i dovoljno je grub za moju kožu.


I za kraj, dobila sam Carbon Coco prah aktivnog ugljena od kokosa za izbjeljivanje zubi, a ako vas zanima kakav je, pogledajte novi video ovdje.


Mislim da mi treba veća soba da sve posložim, ali od viška glava ne boli. :D 

Što vam se najviše sviđa? 


1 komentar :

  1. Divni noviteti, stvarno se tu naslo svasta. Meni se najvise svidaju The Balm proizvodi i ovo sve od Afrodite za suncanje. I s obzirom da sam u zadnje vrijeme posebno opsjednuta sa kistovima bas me zanima kakvi su ti svi ovi.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)