utorak, 30. svibnja 2017.

Summer Wishlist: SheIn

Dolazi ljeto - moje najdraže godišnje doba! Iako sam trenutno opterećena faksom, misli mi često lete na more pa sam tako počela razmišljati i o novoj garderobi. SheIn jedna je od online stranica s koje sam naručivala već tri, četiri puta i samo jednom mi se dogodilo da mi haljina nije odgovarala, a sve ostale odjevne predmete koje sam naručila, doista obožavam. U nastavku možete vidjeti koje sam komade stavila na svoju listu želja te ih svakako želim nositi ovoga ljeta.




Crvena haljina - sviđaju mi se gola ramena, izgleda prozračno i odgovara mi dužina.



Kombinezon - izgleda mi vrlo elegantno, jedino nisam sigurna kako bi mi pristajale široke nogavice s obzirom na moju visinu (167 cm).


Crna haljinica - ova mi je haljina idealna za ljetne kave, jedino mi je žao što nema u nekoj drugoj bojim osim crne i bijele. Ako nađete neku haljinu u boji ciklame, obavezno mi pošaljite! :D


Tajice - ok, možda nisu samo za ljeto, ali baš mi se sviđaju i vrlo su povoljne!


Haljina - seksi je, premda možda malo predubokog dekoltea, ali tješim se da nemam previše za pokazivanje pa nitko neće zamjeriti. :D


Cvjetni top - apsolutno je predivan, a sviđa mi se i ta suknja!

http://bit.ly/2si05BF


Dijelimo li koji favorit? Jeste li vi pronašli nešto što biste mi još preporučili?


Nema komentara :

Objavi komentar

Hvala na komentaru! :)