utorak, 28. veljače 2017.

Ruževe kronike: U krevetu s Apolonom

Jutros sam se probudila s neobičnom mišlju. Vodila sam unutarnji monolog dobrih petnaestak minuta.

Mirna, kad si zadnji put maštala?

Pauza. Ne znam, stvarno. Računa li se...?

Ne, takve se maštarije ne računaju. Mislim, bolje išta nego ništa, ali sad pričamo o pravom maštanju.

Aha, onom "mašta može svašta"?

Slika nema veze s člankom, samo mi se svidjela! :D


I tako sam se zamislila i shvatila sam da se stvarno ne sjećam kada sam zadnji put maštala. I prilično sam sigurna da se ne sjećate ni vi. Treba razlikovati maštanje od planiranja. Ja stalno planiram, imam plan završiti fakultet, naći posao, imati obitelj, biti uspješna i tako unedogled. Ali to nije maštanje, to su želje i planovi koji će se vjerojatno ostvariti. Ok, ovo imati obitelj još je najmanje za očekivati... 
Vidite, kad smo išli u osnovnu školu, stalno smo govorili o maštanju. Maštanje je bila jedna od onih sastavnih tema na satima književnosti. Pjesnici maštaju, mi maštamo s njima, netko želi biti poznat kad odraste, netko se želi udati za princa i postati princeza, netko želi napisati kuharicu iako ne zna ni držati kuhaču. I svi smo imali snove, a putem smo ih izgubili. Postali smo realni, razumni. Prestali smo razmišljati o onome što je neostvarivo i isključili smo jedan sklop u glavi koji je nekada bio dio naše svakodnevice. Umjesto njega pojavile su se brige, teret očekivanja, strah od budućnosti i neuspjeha. Prestali smo se smijati. I rane su učinile svoje. I nije ni čudno da smo nesretni.

Mašta nam treba. Sad kad smo odrasli i mislimo da smo stariji i pametniji, vrijeme je da naučimo ono što smo zaboravili, a to je maštati. Mislite da nema smisla? Zato i jeste nezadovoljni.

Vidite kako je Ava Karabatić maštala pa je napisala knjigu. Čak se toliko zanijela svojim maštarijama da je pomiješala Gospođu Bovary i Anu Karenjinu.  Ne pitajte me kako to znam, kad su ispitni rokovi, sve vas zanima. Pregledavam Facebook naslovnicu i svaka me tema onda zanima. 

Koliko bi žena partnera trebala imati prije udaje?

Nećete vjerovati što je Kylie Jenner odjenula!

Kako napraviti brzinski ručak?

Jeste li ikada vidjeli ružnije cipele?

Znanstvenici otkrili recept za pronalazak srodne duše


To su samo neke od tema koje "slučajno" otvorim dva dana prije ispita. Niti me zanima što netko smatra primjerenim, niti kuham, niti vjerujem u te znanstvene metode. Uglavnom, zanijela sam se, zanemarite ovu digresiju. 

U zadnje vrijeme jako se bojim starenja. Postala sam svjesna da više nisam dijete, a nisam još ni neovisna odrasla osoba (mamice, tatice, hvala). Uskoro će se dogoditi ta neka prekretnica i osjećam se kao da se najbolje godine života bliže kraju. Iz tog razloga ja sam počela maštati da ću uvijek biti mlada i lijepa. I nikad neću dobiti bore. I imat ću ogromnu vilu s bazenom, zgodnog i bogatog muža koji će mi biti vjeran i kupovat će mi bukete ruža za obljetnice. Bit ću uspješna poslovna žena i bit ću zgodna, ali ću uživati u finoj hrani. Koju će on skuhati. Ili kuharica. Jer ja ne volim kuhati.

I samo da znate, već se osjećam bolje nakon što sam ovo napisala. I smijem se sama sebi i svojim ludostima. Pokušajte i vi uključiti maštu. Sanjajte. O bilo čemu. I iako je moja podsvijest na početku rekla da se seksualne maštarije ne računaju, samo dajte. Ako ne možete feel the magic, onda ju bar zamišljajte! :D I bit ćete bolje volje, sigurna sam!

Što se naslova tiče, riječ je o mom budućem mužu. ;) Baš smo započeli gradnju vikendice na Olimpu.



Broj komentara: 9 :

  1. Hahah jesam se lijepo nasmijala :D trenutno nemam ideja, ali mogla bih ukrasti tvoju o sretnom i bogatom zivotu! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Mašta čini svašta. 😀 😘 💋

    OdgovoriIzbriši
  3. Hah, mastam ja često, maštam.
    O tome kako cu osvojiti Eurojackpot i bit ce mi super do kraja života xD
    To bi se mozda i ostavarilo da i odigram koji puta xD

    OdgovoriIzbriši
  4. Maštam/sanjam ali o malenim, nebitnim sitnicama, svaku noć i svako jutro iznova, zato jer me to liječi i najčešće oraspoloži, nasmije.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mastam ja svakodnevo o svemu i svacemu...ponekad i malo previse :D Ali eto oduvijek sam imala bujnu mastu pa se to nije promjenilo ni sada kada sam odrasla. A ti se draga moja manje brini i vise uzivaj sada u svojim najboljim godinama jer vjeruj mi one se ne blize kraju nego tek pocinju i jos dugo ces biti tako lijepa i slatka :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Stalno maštam i to mi je baš lijepo... Nekako me čini sretnom... Kad planiram znam se razočarati jer mi sve krene nizbrdo od onog što sam očekivala(planirala) .. Nikad neznaš šta ti život nosi. Tako da nekad radim sve spontano pa šta bude bit će...cilj imaš i trudiš se ostvariti ga...i sad je to pitanje hoće biti ili ne biti...
    Super post

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)