nedjelja, 28. rujna 2014.

Borba s miteserima - DIY maska za lice s aktivnim ugljenom

Ako imate problema s miteserima poput mene, vjerojatno cijeli život tragate za nekim djelotvornim proizvodom koji će čarobno izvući sve nečistoće iz pora na površinu kože. Kupovala sam kojekakve pilinge i kreme, ali ništa nije djelovalo. Vidjela sam na internetu neki recept za masku s aktivnim ugljenom, malo počela istraživati te sam odlučila isprobati. U tom receptu aktivni ugljen miješao se s vodom dok ne dobijete pastu te se onda nanosio na lice. Kako se sušilo, to me jače zatezalo, a na kraju me cijelo lice peklo. Ipak, nečistoće su izašle na površinu što se pokazalo djelotvornim, ali uz sve dodatne probleme, nisam htjela nastaviti koristiti. Nakon podužeg vremena, pronašla sam idealnu kombinaciju za ovu masku koja ne iritira i ne zateže kožu, bar u mom slučaju.


Aktivni ugljen ima više namjena, u medicini se koristi kod trovanja, a za lice je dobar jer djeluje kao magnet - izvlači nečistoće iz pora te ih veže na sebe. Drugi sastojak koji sam koristila jest med, poznati antioksidans koji djeluje protuupalno, a treći aloe vera koja osim protuupalnog djelovanja, umiruje i vlaži kožu. Svemu tomu dodala sam malo vode i dobila sam idealnu masku koja pomaže u borbi protiv mitesera.



Koristila sam:

  • 3 tablete aktivnog ugljena (možete kupiti u ljekarnama, ja sam platitla 23 kn 30 tableta)
  • žličica soka aloe vere (ako nemate, zamijenite ju limunom)
  • žličica meda
  • pola žličice vode
  • tanjurić
  • drvena kuhača
  • kist
Važno - ne koristite metalne žličice ili posudice jer aktivni ugljen izvlači toksine iz njih.

Smrvite kuhačom tablete, mekane su pa to nije nikakav problem te im dodajte sve ostale sastojke, pomiješajte ih i kistom nanesite na lice.


Masku držite na licu 10 do 15 minuta, a onda ju isperite toplom vodom kružnim pokretima ruku kao da radite piling. Nakon toga uzmite piling za lice koji inače koristite te dobro istrljajte lice kako bi uklonili sve nečistoće. Dobro nahranite kožu hidratantnom kremom ili serumom i gotovi ste. Idući dan vrlo vjerojatno očekuje vaš čišćenje lica kada sve ono što se skrivalo duboko ispod površine, napokon izađe van. Zato volim ovu masku stavljati onim danima kada nikamo ne idem, osobito ne na neko važno događanje. Koristim ju svaki ili svaki drugi tjedan, ovisno o raspoloženju. 


Ukoliko ju odlučite isprobati, svakako mi javite svoje dojmove. :)

Mirna <3 

21 komentar :

  1. Mogla bi isprobati, samo ja imam aktivni ugljen u granulama pa ne znam koliko ga staviti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da bi se postigla optimalna gustoća, potrebna je otprilike jedna čajna žličica smrvljenog praha pa se pokušaj po tome ravnati. :)

      Izbriši
  2. odličan recept, definitivno moram probati jer su miteseri dosadni podstanari na mom licu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo mi je došlo kao naručeno, definitivno ću isprobati. :)
    Odličan post!

    OdgovoriIzbriši
  4. Samo da vidim da li ima ovih tabletica kod nas i sigurno ću praviti. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo cu probati sigurno jer su mi inace svi gelovi koji u sebi sadrze aktivni ugljen bili odlicni za pristice, a ovo bi trebalo biti puno jace i djelotvornije :) hvala na postu i ideji!

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh, ovo ću morati isprobati kad uhvatim vremena :D Odličan recept :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vrlo, vrlo interesantno! Nisam sklona domaćim maskama, ali ova me je jako zainteresovala i lako ju je napraviti, već imam sve sastojke.

    OdgovoriIzbriši
  8. au pa ovo je super, prvo sam pomislila nema šanse da se petljam sa ovim, ali kada sam pročitala tekst mijenjam mišljenje.. uskoro ću da probam

    OdgovoriIzbriši
  9. Uf, sve se bojim što bi mi se moglo izvući na površinu, trebat ću uzeti cijeli tjedan off :D Super post, moram kupiti tablete, ionako bi ih bilo dobro imati u slučaju proljevčića :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja ovo moram probati a mislim da ću prvo na mužu haha i on ima problem mitesera :) Super post .

    OdgovoriIzbriši
  11. bas mi je dobro dosao ovaj post, inace sam znala raditi tu masku al sam potpuno zaboravila na nju :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Probaj si u tu smjesu dodati glinu, zelenu ako imaš masnu kožu, a ako ti je koža suha crvenu ili bijelu :) Ona također izvlači nečistoće, ali i hrani kožu mineralima koje sadrži, a i sužava i pore ako imaš problema s njima ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Volim ove tabletiće miješati s glinom jer tada dobijem najbolje rezultate, ali nisam već neko vrijeme ništa mućkala.. baš sam se ulijenila :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Super si to smućkala i drago mi je da ti je pomoglo. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Pozdrav :)
    Može li škoditi ako svemu tome pridružim i spirulinu?
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. ovo je zanimljivo :D
    mogla bih probati!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru! :)